White

Alltså åh älskar studenter free alcohol och massa fulla och glada människor som springer runt och skriker.
Detta är bilder från mig, Amanda och Ariana hoppas de inte slår mig för att jag tog dem.
Skall gör beskrivningar under varje bild. kul.
Detta är Mimmi och Johan. Alltså cute. Typ klockan sex på morgonen åh vad jag älskar sommar och studenter.
Detta är Svante och Mimmi. Svante är Mimmis bros kompis och heter egentligen inte Svante men kan låta exakt som Svante i hata Göteborg.
Detta är Amanda, Ariana och Jag. Jag är skitful haha. Ariana skickade denna till mig igår. Love.
Det roligaste är att min kjol är för stor vanligtvis sen jag bara '' men när jag dricker vin blir den tajt så då passar den perfekt! ''
Detta är Amanda när hon skulle sätta sig på kanten och välte och välte ned ett bord och allt i badkaret. Trodde först hon skrattade på bilden men det gör hon inte </33 haha bejb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0