Så jävla horfattigtbajs att må illa skall slå alla

ångestillamåednefuckskallantagligenfåminmenskanjaginteplslevasomjaggjordeimindröminatt?
 
 

Hope that you fall in love, and it hurts so bad

 
 

Dansa bonne dansa

Nyktert?
Ser ut som om Emelie skall ta stryptag på mig hahaha<3

Bakis o jävlig.

Det enda som håller mig kvar är skolan.
Och justdet det lilla problemet att jag inte är miljonär.
 

rock

KOLLA VAD ROCK
 
 
 

NI JÄVLAR FÖRSÖKER VI PÅ RIKTIGT.

Vad hände?
Sommaren x 2 hände.
 

Vart tog sommaren vägen?

''Nu sitter vi i skolan och lyssnar på nittiotalsmusik och ingen orkar gå hem. fint att gå i en skola man trivs så bra i att man inte vill gå hem.''
Detta skrev jag alltså i ettan efter bara någon månad.
Tack ni två som gör att jag fortfarade känner så.
 
 

<3

Mhm giiirl that hair!
 

I wish that we were magic so we wouldn't be so young and tragic

Snälla gift dig med mig.
 
 

Titta när jag dansar

Är så jävla ögonkär.
Pls stop vara så jävla snygg blir ju helt nervös.
Så ser jag ut såhär typ
 

Låt oss fly

Jag skall bort härifrån. 
 

I never seen you fall so hard

Alltså såhär kan jag se ut om det inte är för kallt plus är ganska sjuk så hade varit skönt med jeans + knopp i håret ist ni vet.
 

Man down

Hahahahah tro man är så snygg nej ingen är det alltså.
Vart du tvungen att messa mig :@@@
'' Hejhej sitter här lite casual o dricker coffee''
 

Take it

Har inte bloggat på fo-evah.
Meeen livet rullar på.
Går vääärsta ögongodiset på min skola, det är helg imorgon vilket innebär KB och zumbali och dansa ässet av oss.
Har nya New balanceskor också som är dem skönaste evah.
Har typ börjat med sidbena pga STÖRSTA luftfuktigheten i Malmö nuförtina!
 
 

RSS 2.0