Kör för fa-an.

Emmaboda alltså.
Har aldrig varit så sliten som denna sommaren men det är så jävla värt det.
Alltså, träffade snyggaste killen någonsin på EB just had to tell u.
 

Jag menar den där känslan av att något avgörande hände när jag var ouppmärksam. Att någonting försvann.

Pappa har tydligen tagit mina mohedatofflor så idag går jag loss med rosa <333333
 
 
 

Don´t make me sad don´t make me cry

 

dem har ingen aning, nej dem har ingen aning om hur det känns att inte veta vad som e fel

Vi badade igår trots röd flagga jag menar kolla wavesen lix ;)
 
 

Something in the way you move

Så trött på att vara pre-period.
Är som en rållercåster men alltså fuck detta om en vecka är jag normal igen.
Gåtta keep the mood up ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Internet Friends

 

hitten

Alltås vad hände här ser inte ens ut som jag hehehe?!?!
Förresten, du anonyma som frågade!
köper de flesta av mina kjolar på H&M fast min finaste är från american apparel, vissa är 2hand också.
 

The Storm

Ahaha är med om så konstiga kvällar nuförtiden.
Kom på varför jag är helt emotionell det är pga mens om typ två dagar.
Noelle är här iaf och hon är söt och jag skall äta frulle nu.
 
Fick precis bästa lättnadskänslan i magen. Ariana och Noelle är så bra <3 Saknar Hedda dock. Hon vart bäst också.
 

Men ta aldrig handen från nån som älskar dig

Har inget vettigt att skriva.
Annars så är det sommar och jag älskar livet.
Försöker göra så mycket jag kan om dagarna, försöker plugga teori, försöker att inte dricka så mycket alkohol hehe.
Här är Amandas o Felix bilder på lite blandat.
 
 

Ge ingen tid till ånger, det blir bra vad som än kommer.

 

Hundar som oss

Hejdå världens bästa.
 

He doesn’t look a thing like Jesus

Så otroligt pepp på livet just nu.
Älskar min nya lifsfilosofi!
Se allt från den ljusa sidan fuck allt som tynger ned dig osv osv.
Så fuck allt o alla som inte gör mig glad för ni är bajs och love u all som gör mig glad ni är bäst <3
Väldigt osamhängande blabla men Iaf ser ut att vara sol ute!
 
 

Puss

Filmade pyttelite på min födelsedag innan vi gick ut och här är filmen.
Puss och kram på alla mina vänner som vart här för hade roligare än livet. Love u.

RSS 2.0