Älsklingar

 
 

Who run the world

 

Sorry det var nog bara vinet som pratade

Skoja innan.
Playing it cool.
 

These days

Alltså på riktigt nej grejen vart ju att jag inte skulle gilla dig inte att jag skulle :@
Skoja gillar ingen förutom mina bejbs.
 
 

It goes like this

Funderar på hur svårt det är att sy en tröja?
Säkert superdupersvårt. Kanske skall försöka mig på det. Och en cirkelkjol?
Yey nu kör vi måste bara köpa tyg och fixa mönster! 
 

Flowers Bloom

Ligger vaken nu, ikväll har jag jobbat och tänkt gå hem och stensova men så blere inte seru.
Är alltså vaken 04.11 utan anledning och nu kan jag inte sova.
Min lördag vart överchill jag åt fryspizza och drack typ 19 koppar kaffe.
Haha alltså denna bilden trosshock och allt,
 
 

Oh every spring theres a honeybee that stings.

 

Still very lovable

 

NEW IN ;)

 hehe skoja.
men kolla har ny världstavla som äger, ny sänghimmel och ett nytt hål i örat som Amanda gjorde.
 
Känner såhär
 
 

Mysmodet på mitt rum nu alltså


And if you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry
Roses are red and violets are blue
They both look pretty good baby girl but then so do you
 

Gott snack

 

Impossible

Vad gör du?
Sitter och funderar på att gå till coop för att köpa nässpray.
Tråkigaste saken att köpa och lägga pengar på.
 

Hur ser du ut just nu?
Ny skelletklänning, barbent, osminkad och allmänt sjuk-liknande.
Klänningen är så skön dör <3
 

Vad är det bästa med måndagar?

Bara fyra dagar kvar till fredagen <3

 
Nämn tre saker du längtar till.

 
1. BLI FRISK!!!!! så otroligt trött på att vara.sjuk.hela.tiden.
2. LÖN!
3. Berlin.

Nämn tre saker du oroar dig över.

 
1. Att jag skall få öroninflammation ( peppar peppar ta i trä)
2. Att bli kär, euw. Alltså nej iaf i fel person. Vill ju vara single girl.
3. haha att Amanda skall bli kär. Vi hade långt samtal om detta häromdagen o kom fram till att då blir jag lämnad ensam </3 Skoja bejb blir glad om du träffar någon som får ditt hjärta att slå lite extra ;)
 
Vad önskar du dig?

Att vi åker till Berlin i vinter! Och denna tröjan
 
Vad ska du göra i helgen?
 
Förhoppningsvis KB, träffa hemlig;) , jobba och förhoppningsvis se panda da panda på lördag kväll!
Bild lånad av Felix, saltkin.blogg.se! Hoppas det vart ok ;)
 
Något råd till alla där ute?
Ligg lugnt.
 
 

I got a taste for men who're olderIt's always been so it's no surprise

Not much to say förutom att jag ligger inne med grov förkyldning och känner såhär
Alltså i dont kiss and tell men för ett tag sedan fick jag höra '' Alltså hatar att hångla egentligen men med dig är det ganska så trevligt''.
Oooooch jag skall ej till skolan imorgon vilket suger pga.så.uttråkad.
ooooch för det andra så har jag missat ungefär alla fotouppgifter i skolan denna terminen! yey.
Plus funderar på att klippa mig igen?!
 
 
 
 
 
 
 

somna in

Har blivit sjuk. Kul :)
Obs saknar redan sommaren.
 

RSS 2.0