C

 - När han passar på att pussa mig vid ett rödljus och säger '' Jag har ju inte fått pussa på dig på flera timmar!''
- När han pussar mig godmorgon.
- När han tar tag i min hand och stoppar ned den hand i hand med hans i sin jackficka.
- När han kallar mig tjejen eller gumman.
- När han drar mig tätt intill sig på morgonen.
- När han säger '' vänta innan du kör, jag vill ha en kram först''
 
 

And i just smile

 Såg att Amanda gjort en lista på vad som gör henne glad.
Detta gör mig glad.
Dessa två.
Studentveckor <3
Fucking Emmaboda.
 
Att fylla arton. Vill göra det mest hela tiden
Klackar!
Norrland <3333333
Vattenpipa
Let´s face it, alkohol.
Sommarfotboll <33333
Snygg fot-bränna ;) 
Sommarbakis. Alltså. Saknar nog allt med sommaren, tom bakis.
Amanda när hon är full <3
 
Hon hära!
Min tatuering!
Noelle <3
När jag tog körkort. Alltså.
 
 
han <3
 
 
 
 
 

.

Förlåt för att jag är så jävla skev hela tiden.
 

Twinsies

 

Om du vill ha en idiot lägg din hand i min.

 Är.så.uttråkad.pallar.ej.plugga.
Vill slå alla hatar att plugga så mycket att jag vill gråta ingen gillar skolan euw.
Skall köpa jättemycket choklad och sova bredvid finaste människan så skall rycka upp mig.
 
 
 
 
 
 

<3

 

<3

'' Man märker det på dig, när du pratar om honom, att du gillar honom''

Tack som fan för att du inte är som jag

Fyller mig med tankar om att vara trogen även om du och jag är ingenting.
Jag förtjänar box på huvudet, Jag vet.
Du förtjänar mer än nån som är så kluven.


Vi dansar bättre utan kläder

Alltså igår. Vi kollade lite film och somnade i resonabel tid innan klockan tio. En lördagskväll?
Nej tjejer nu jävlar tar vi igen detta nästa helg och hela veckan pga vad är detta för relationships-fasoner?!
( Obs C glömde logga ut från netflix skall kolla film heeela dagen <3 )
 

2014

Äh vad är detta med att jag gått och träffat mig en påg!?
 

RSS 2.0