Ops.

Sov så himla bra inatt, sov hela natten förutom när han vaknade för att jag glömt stänga datorn som stod på och han vände sig om och gav mig en puss för att sedan somna om <3
 

Märker ni hur fort det går?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Körde bil själv.

 

 

Har du några nyårslöften?
- Ta det som det kommer. 

 

Bästa köpet?

- Min gröna fjällrävenjacka eller någon bakismat. Varje gång man bakisäter tänker man att det är det bästa. 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej gud nej, är typ tolv.

 

Vilka länder besökte du?
- Danmark och Turkiet.

 

 

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Klagat på skolan.

 

Bästa minnet från 2013?

- Emmaboda, Alla mina vänner, KB, min artonårsdag, studentveckan och detta roliga nya som händer just nu. 

 

 

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Amanda. 

 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare. Har haft ett jättefint år.

 

Är det något du saknat från 2013?
- Mediegymnasiet, Piraten och min mamma.

 

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att alla skall fylla arton och jag hoppas att vi fortsätter träffas. Fint att inleda ett nytt år med någon man bryr sig om.

 

Tack som fan för att du inte är som jag

Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig.
 

Something in the way you move

- Jag tror jag är lite småkär i dig.
- Jag är kär i dig.
 

I väntan på vadå

 Om det kanske skulle ta o bli sommar igen?
 
 

Om du vill ha en idiot lägg din hand i min.

Nää om man kanske skulle ta o inte vara kär ett tag. Ops to late.
Förresten, mitt nagellack heter midnight passion ,får passa mig som fan inatt!
 
 

En morgonlista jag snott av Amanda.

Du heter:

 Lina

Smeknamn: 

Lina är så himla kort så har eldrig fått något smeknamn.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

 

Beroende av:

Choklad gaahd.

Vad tror folk om dig?

Hoppas de tror jag är en glad och positiv tjej som är lätt att prata med som de kan lita på.

Sedan har väl alla sina olika uppfattningar.

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår ( haha plattat eller som det såg ut här<333) och mina läppar kanske.

 
 

Hur imponerar man på dig?

Trevligt, rolig och charmig. Man måste vara lite cheesy.

Brukar du skratta för dig själv?

 Ja gud ja.

 
 
 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Blir super!

Har du haft sex idag:

Nej.

Hur svarar du i mobilen:

Hallå eller Hola.

Vem ringde du senast?:

Pappa.

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Vi ses ikväll.

Antal timmar sömn inatt:

Lagom.

Sov du ensam:

Ja! 

Brukar du komma i tid:

hah nej nevah.

Hur känner du dig nu:

förkyld.

Vanligaste färg på dina kläder:

svart. Och randigt.

 

 

Vad tycker du om fötter:

Ogillar fötter men gillar skor.

Vad saknar du:


Att inte vara förkyld hela tiden. Och sommaren.

 

Hade du en bra kväll igår:

jadå. Har oftast fina kvällar, träffade min syster och sedan gick jag en runda med min bästa vän. Tror det är viktigt att göra små enkla saker på vardagarna så man inte bara går i skolan, äter sover.

Favorit dryck på morgonen:

 

JK. KAFFE!

 

När brukar du oftast gå och lägga dig:


Har så himla olika tider varje dag.

Är du blyg?:

Nej. det hoppas jag inte.

Sysslar du med någon idrott:

Inte på vintern inte!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej. Tror på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt:

Hahaha ja. 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Haft sex, petat lite på adamsäpplet och gått runt i sköna men fashionabla kläder.

Är du nöjd med ditt liv:

Ja. Har så fina människor runt omkring mig.

 
 

Är du bortskämd:

Inte särskilt mycket hoppas jag.

Vad gör du i morgon:

Imorgon. Torsdag, slutar skolan, träffat antagligen någon vän och så.

Vad är det värsta du vet?:


Att vilja ha någon som ej vill ha en tillbaka. Aj.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja!

 

Vad är det finaste du fått?:

Alltså. Min kamera är ju fin. Annars små vardagssaker, uppskattar sådant.

 

En speciell dag du minns:

Emmaboda när piraten sa att han hade väntat på mig när jag kom till hans tält. Aw.

Du samlar på:

Om man kollar i mitt rum, chokladpapper.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Amanda.

 

När grät du senast:

Minns inte. 

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa, skänka till folk som har det svårt, bjuda mina föräldrar på något.

Vill du gifta dig:

Jag tror det. 

Vill du ha barn:

Kanske. 

Är du musikalisk?:

Inte speciellt.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja.

Biter du på naglarna:

Nej.


The next time I hold you, I’m not letting go

Jag är uttråkad.
Jag vill härifrån, träffa någon, bli kär, bli olyckligt kär, flytta, göra något. 
Jag orkar inte måndag-torsdag är bara en väntan på fredagen och helgen.
 

I got a taste for men who're older it's always been so it's no surprise

Haha alltså mens vad gör du med livet?
UPDATE: gillar ingen bara mina bejbs och smyg-gillar någon jag vet att jag inte skall gilla så det gälls ju inte, för jag gör ju inget åt det. Har inte ens pussat på personen. Haha knäppt. 
 
 
 

En liten lista sådär

 
En bild på dig nu: 
 nyduschad, kolla dom där brynen alltså, kan jag inte ta lite hår från huvudet och sätta där typ?!
 
 
Ditt skrivbordsunderlägg på datorn:
 
 
;) 
Högst upp i din facebook-feed just nu:

Tycker facebook går utför hela tiden, bra med chatten och statusar men pallar ej med all reklam/delande/föreslagit inlägg.
 
 
 
 
Din senaste pinnade bild på pinterest:
Använder ej pinterest. 
 
Låten som spelas nu i ditt Spotify:
M.
 
Senaste nedladdningen i itunes?
Haha laddar ej ned i itunes.
 
Senast skrivna anteckningen i din mobil?
Telefonnummer. 
Din plan för kvällen?
VILL GÖRA NÅGOT KANSKE TA EN FIKA ELLER HELST SE PÅ BIO.
 

Im am the last of the famous international playboys.

 Okej har mens men du är så fin och har väldigt fina tänder hoppas jag inte fuckat upp allting och hopas du vill träffa mig för jag vill träffa dig.
 
 

RSS 2.0