Några dagar ur photobooth för ovanlighetens skull

 
Hade mina killerheels när vi hängde på KB förra fredagen. Alltså ja i ungefär 1,5 timme sedan tog de död på mig. Men så snygga.
Spenderat mycket mycket tid såhär nu under malmöfestivalen och under hela sommaren om jag skall vara ärlig.
Vart glad en dag efter skolan. Alltså går ju i skolan nu igen.
Vart mycket glad tydligen!
 
It aint about the, b-bling-b-bling.
Jo det är det. Fierce
Och såhär såg jag ut häromkvällen när vi dansade.
Och såhär såg det ut idag. Mindre fräsch efter en lagfest som blev craycray medmera.
 

Slow down you move too fast we gonna make the morning last

Gud vad jag längtar tills studenten nu.
Skräckblandad förtjusning.
Om man skall försöka ta och lämna Malmö ( Även om det är fint här ) och kanske fly till Göteborg?
Vad skall jag plugga sen?
Vill plugga direkt och flytta och bara få leva ett fattigt studentliv lite.
 

Sorry det var nog bara vinet som pratade

Ja men kan jag sluta träffa killar hela tiden?
Gillar ju inte er.
 
 

Måste härifrån.

Snälla vänner vi flyr till Amsterdam eller Prag eller Berlin eller vartsomhelst?
 

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Okej jag vet att bilder på solnedgångar kanske är det tråkigaste och att jag bryter alla regler om rak horisont och ''tredjedels-reglen'' nu men alltså. Såhär fint vart det i norrland nästan alla kvällar.
 

Allting är precis som förr

Livet har kommit ivägen.
Så himla fin sommar jag har haft.
Ikväll väntar träning sedan öl och förhoppningsvis dans (!!!)
 

Ta mig till den där festen i stan

Varför skall du vara så snygg för?
Tro man är så snygg haha nej ingen är det.
 

RSS 2.0