Skyscrapers and stargazers in my head

Okej här är lite fina saker fån cyberrymden som jag har kommit över på sistonde.
Hittade denna på JT medmera och massa blåst-skämt under stormen igår.
Fick dessa två skickade till mig <3 Det ena på skämt dock men alltså man får ju ta åt sig lite ändå tycker jag!
Och Amandas meddelande, hur fint? <333333
Ja. Alltså ni ser ju texten. En chokladpenis som har någon sorts kräm i sig som skall föreställa sperma då antar jag?!!?!
 
Annars har jag kommit över denna gamla tidningssida, alltså som saker försändras och även beställt ett par skor oops.
Annars så hängde jag hos mamma igår med mina syster och idag skall jag tvinga mina vänner att träffa mig pga är ledig för första gången på jättelänge. Också är det tydligen halloween i helgen men vet inte vad som händer riktigt?!
Skall också träffa Ariana på Torsdag så taggar det pga to long time ago since we spent time togheter.
 
 

colors

Haha alltså nä omg skojade igår.
Mens ni vet.
Här är min nya proffebild istället.
 

This moment

Alltså snälla sluta för detta kommer göra så jag går runt och blir heartbroken medans du går runt där och är snygg och kan få vem du vill!
Fast ändå nä jag klarar mig. Hjärtat skall jag ha hela livet det kommer nog hinna läka bra även om jag blir heartbroken vilket jag ej kommer bli för är strong independent woman!
Tänk vad kul med en smiley där förresten? Synd att jag har labret bara pga to much metal in my mouth.
 
 

Good life

Alltså piercade mig nyss haha gör jätteont.
Nu har jag tryckt i min 3 kexchoklad för att tagga jobb ikväll.
 

Cuffi

NU SKALL JAG JOBBA HOPPAS INGEN SNYGG JOBBAR IDAG PGA HAR FULDAG MEN HOPPAS NÅGON ROLIG JOBBAR SÅ JAG FÅR DET BALL.
 

Feel again

Hej förlåt alla för att jag jobbar och går i en bajsskola som man typ måste plugga i?
hahaha tro man pluggar ens?!
Detta bidrar alltså till att mitt socialliv är cirka 0.
Bejbs sry skall ta igen det när jag kommer in i lite rutiner, lovar er.
 
 
 
 
 

Vid min sida

Ikväll skall jag göra absolut ingengting pga är ledig så skall bara äta godis och ligga i min säng pga har ont ÖVERALLT.
Haha Emmaboda <33
 

Hon målar läpparna röda från hålen där de sprack

 
 
För mycket fritid?
Skoja haha har ingen fritid men vaknade typ åtta när jag börjar elva såatte.
Bild nummer ett är min favvobild
 
 

Remember how we used to party up all night

This is what makes us girls
We don't stick together 'cause we put our love first
/ Tjej som använder hoodie for the first time typ och redan är sen men sitter och bloggar och tar massa bilder i photobooth.

RSS 2.0