Troll

Vet inte om jag är skitful eller helt ok här.
Tror skitful ser ju ut som värsta trollungen.

I know I'm not a hopeless case


Vill bort från Malmö innan jag ens har hunnit uppleva det.

Där längtan är allas kärnkraft
Där ingen törs men alla hoppas
Där allt står still
där livet är utan reffränger
känner jag igen mig

Songbird

Kolla så ball mitt hår vart ändå.
MEN NEVER AGAIN.
Skoja men inte nu iaf.

So everyone can see

Emelie din buse

och allt du säger du kan om kampsport lurar ingen alls.

Alltså det att jag idag sa '' idag vill jag absolut inte gå förbi honom'' när jag inte ens nämnt honom på typ en månad så går jag förbi honom mindre än en meter från honom :@
Seriöst om du inte slutar vara snygg kommer jag typ flytta.

Good life

Åh alltså livsångesten med att jag vill ha ett jobb i sommar och att jag vill jobba i Alanya men vågar man jag menar man tjänar jättejättelite pengar och jobbar som ett djur men ändå kanske värt det jag älskar ju Alanya :(

starships

Alltså ja. Kanske inget att hänga i julgranen men ändå. Alanya är ju kul på alla sätt och vis och bilden är därifrån så.
Alltså vet ju inte vad detta med underbett på bilder är men !?!?!?

Meow


Mine

Alltså vill tillbaka jättemycket :(
 

Let´s go to the beach (8)

Lovar er de finns godaste browniesen här :(
OPS vilket dålig uplösning ser ut som ett grått spöke men alltså lovar blogg gör färgerna SÄMST. 

summerlove

Hej. Älskar Alanya to much alltså folk här är crazy vill aldrig hem.

Men du är nog den, jag borde vara hos.

Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat mellan och det är bra.
 Men jag behöver dig, kom hit och rör om.
 

Och du är lika ensam som jag

Lite jag, lite Kent och lite Säkert.

Falla fritt

jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

Songbird

Alltså My Blomquist.
Kluven som fan om jag skall klippa mig eller låte det växa.

There is something in the air

 

We can dance until we die.

Ångrar redan detta med att jag färgade håret????
Undra varför jag gjorde det.

But my heart is open

Såg denna texten på en bild blev helt stum/ställd/tyst/sårad/glad med mera och så vidare.
Konstigt egentligen hur en sak fastnar i huvudet och känns mer än vad annat gör.

Rock me

Okej dagen efter valborg.
Bakis. Har råkat töja mina solglajjor som fan i fickan.
Men man måste ändå keep the mood up så nu skall jag åka och köpa nya skor.

Utkast: May. 01, 2013


Valborg.

Emelie är bäst på att agera fotograf så alla bilder är hennes :*
Alltså Emelie du är så fin<3<3

<3

Kvällens + och -.
+ Hittade min soulmate
+ Snygg kille bjöd min på tuggummi sen pratade vi i Mimmis telefon (???) senare när han vart i Malmö o jag i Lund och det vart ball som fan.
+ Jag vart full från typ tre till tolv.
 
 
- NÅGON IDIOTHORA STAL MINA SKOR SÅ FICK GÅ GENOM HELA LUND + MALMÖ CENTRAL BARFOT+ FÖRLORADE ETT PAR HELT NYA SKOR+ DETTA HINDRADE MIG FRÅN ATT ÅKA VIDARE PÅ EN NY FEST.
 
 
plusen väger upp minusen rejält dååu.

RSS 2.0