:*


Are we friends or are we more?

But baby if you say you want me to stay, I’ll change my mind
Cause I don’t wanna know I’m walking away If you’ll be mine.

Feels like snow

Vart trött på mitt hår så det slutade såhär.
Får se om jag gör det rosa eller mer blond eller har det så någon vecka eller vad som händer.

Back for you

Ikväll skall jag verkligen dricka vin.
På tiden.

det är inte lätt att vara trogen en stad med mutor i varje gathörn.

Saker som gör mig sur.
1. Att mitt ex ( använder inte det ordet egentligen men öh) tror att han kan skriva om sina realtionsproblem till mig?
2. Att jag ikväll skall kränga godis och en sa '' sjukt tjock'' om detta. Du är bara inte ready for this jelly?
3. Att jag tog åt mig av både ovanstående.
 
Nej positiva tankar och allt sånt shit smile and be happy och nu är jag det.

Rock

Såhär såg jag ut igår innan jag gick till skolan iallfall.
Mina solglasögon är världens bästa och jag älskar att ha solglasöhon borde ha det inomhus.

You'll never love yourself half as much as I love you

Idag har jag guliga ögonfransar runt halsen och en djupryggad tröja. Kul.

Blö mensdamp

Jävla samhällessmalskit börjat tänka på det och jävla gymhelvete och jävla ideal att man skall vara smal alltså tänk på marilyn Monroe som vart den vackraste människan ever typ och vart känd för att hon vart snygg typ och hennes kropp som vart kurvig och fin och tänk typ Jennifer Lawrence som typ räknas som mullig(????) idag vad är det hon är för fan jättesmal och snygg och hon är stolt vöer sin kropp och det borde hon vara och folk borde sluta med kroppsideal men vafan inte vårt fel att man fastnar när allt man ser är pinnsmala tjejer med kjolar och shorts som går precis under rumpan. Min rumpa har typ en valk under sig som en extra rumpa.
Fuck.
Hittade denna gifen på amandas blogg och gillade den för hon är gorg!

Du älskar mig, och jag vill ha dig.


Du kanske aldrig får den du vill få, men du får mig.

Just nu är vi i skolan, vi ser film. Ingen rolig men ändå.
Peppar lucnhen för det är köttbullar.
Åkte buss med sån snygging imorse. Tråkigt att jag har min fulaste dag någonsin idag.
Såhär vart han typ.
Och jag vart såhär. '' Tro man är så snygg liksom, löjligt! ''
 
 
 
 

 


And when I’m the subject Here’s the reaction you can expect. Fuck you, fuck you


När lyktorna tänds


I´m so happy that you are gone

Åh så kärleksfull.

And it’s no joke to me

Hjälp har halkan på torsdag.

Håll ditt huvud högt

Läste precis hannalicious blogg som skriver mycket om träning och kost medmera innan och hon skrev en jättevettig sak.
 
''Att göra en statusuppdatering på Facebook om att man precis klarade milen på 50 minuter är inte mer provocerande än att skriva att man precis har bakat bullar med sin underbara kille. Om alla som inte tränar känner en träningshets och stress av att kompisen precis skrev en tweet om att hon eller han alldeles nyss avverkat dagens gympass, betyder ju i så fall att alla med relationsstatusen singel skulle få panik-stress över att hitta en partner, om de ser en bild på ett par på Instagram. Hör ni själva hur dumt det låter?''
 

Jag bara u go girl!

Du kanske aldrig får den du vill få men du får mig.


Valborg

Charmtroll.
Tänkte att eftersom jag gjort en ny blogg (???) som hetet ett så passande namn som Charmtroll måste jag ju visa några. Men som ni vet så kommer Håkan alltid ha en extraplats i mitt hjärta medans andra crusher kommer och går <3

Charmtroll

Ny blogg med nytt namn av helt enkelt no reason.

g


Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0